Proces

We spreken een periode af waarin we het werk maken

De dag voordat we afgesproken hebben, nemen we contact met u op
en geven aan of we die 1e dag komen die gereserveerd is of nog niet.

De dag voor de start hoort u vervolgens definitief dat we komen.
Dat kan overigens soms bijv. ook laat in de middag zijn.

Tijdens het telefoongesprek neemt Henk de hele bon met u door:

• klopt het wat erop de bon staat
• is de trapleuning verwijderd (indien aanwezig),
• zijn de deuren eruit (vanwege kans anders op beschadigingen)
• heeft u klant ervoor gekozen om de radiatorelementen
en de plaatjes van de wandcontactdozen te verwijderen
• de route, het tijdstip en check op de telefoonnummers voor bereikbaarheid

Bij de opstart, is het de bedoeling dat u er bent.
Wanneer u op bepaalde tijden en dagen niet kunnen,
willen we dat graag van tevoren weten, dan kunnen we daar rekening meehouden.

Met degenene die komt, wordt de bon nog helemaal doorgenomen
om te zien of de werkelijke situatie is zoals bererekend.
Dit om te voorkomen dat er iets in staat wat wij of u over het 
hoofd gezien hebben.

U tekent vervolgens de bon af als die klopt voor de opstart,
dus ter plaatse nogmaals accoord.
Evt. wijzigingen worden op dat moment dat het vastgelegd.

U voldoet terplekke de betaling en kunt evt. de sleutel overhandigen.

Als de stukadoor/schilder gaat opruimen, belt hij om te komen kijken.
ongeveer 1 uur voordat hij klaar is. Mocht u hier niet aan kunnen voldoen,
dan willen wij van tevoren hiervan op de hoogte gebracht worden.
Anders gaan we ervan uit dat u zich aan dit deel van de afspraak houdt.

U tekent voor accoord werk en ontvangt na betaling ook het garantiecertificaat.

De faktuur wordt nagezonden per mail.